Τοπικές ΑΜ-Θ

Published on April 9th, 2017 | by fileto

0

Βγήκαν από την γωνία του ριγκ οι Ναυτιλιακές της Θάσου

Ο Γενικός Διευθυντής κ. Γιάννης Τσούπρας και ο νομικός σύμβουλος της ΑΝΕΘ κ. Φώτης Βακρατσάς, εκπροσώπησαν την εταιρεία στην σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την 07-4-2017 στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρου Μαρκόπουλου με θέμα τις θαλάσσιες συγκοινωνίες της Θάσου.

Στη σύσκεψη, παραβρέθηκαν επίσης οι Βουλευτές του νομού, η Δήμαρχος Καβάλας, εκπρόσωπος του Δημάρχου Θάσου και όλες οι τοπικές ναυτιλιακές εταιρείες και εξετάσθηκαν τα τρέχοντα θέματα που σχετίζονται με τις τοπικές πορθμειακές γραμμές.

 

Από την πλευρά της ΑΝΕΘ εκφράστηκαν οι παρακάτω απόψεις :

1. Δρομολόγια Γραμμής Πρίνου-Καβάλας.

Υποστηρίχθηκε η ανάγκη της διατήρησης ενεργού της γραμμής καθ’ όλο το έτος έστω και με επιβολή δρομολογίων δημόσιας υπηρεσίας. Κατά την χειμερινή περίοδο, κατόπιν συνεννοήσεως όλων των εμπλεκομένων, να γίνεται έγκαιρα δεσμευτικός προγραμματισμός και κατανομή του χρόνου και των δρομολογίων στα προσοντούχα και δυνάμενα να εκτελέσουν δρομολόγια πλοία ώστε να μην υπάρχουν κενά στην εξυπηρέτηση της γραμμής.

Η εταιρεία αναμένει πρόσκληση του κ. Αντιπεριφερειάρχη προκειμένου να διευθετηθεί οριστικά με αμοιβαίες δεσμεύσεις,  της περιφέρειας και όλων  των ναυτιλιακών εταιρειών, το θέμα των χειμερινών δρομολογίων της γραμμής.

2. Μεταφορά ασθενών Κ.Υ. Πρίνου με πλοία επιφυλακής.

Τονίσθηκε η άρνηση της εταιρείας του κ. Φιλιάγκου να διαθέτει πλοίο επιφυλακής όπως κάνει η ΑΝΕΘ και η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ. Η υποχρέωση θα πρέπει να θεσμοθετηθεί και να αφορά σε όλα τα πλοία και οι μη συνεργάσιμες εταιρείες να καταγγέλλονται στην κοινωνία της Θάσου ως κοινωνικά ανεύθυνες.

3. Εύρος ωραρίου δρομολογίων μηνών Απριλίου, Μαΐου και Οκτωβρίου.

Ζητήθηκε από τους βουλευτές να παρέμβουν στο Υ.ΝΑ.Ν.Π. και να υποστηρίξουν το κοινό αίτημα της ΑΝΕΘ και της ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ ώστε άμεσα να διευρυνθεί το ωράριο των δρομολογίων στην απογευματινή ζώνη ώστε τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Οκτώβριο το χρονικό εύρος των δρομολογίων να ανταποκρίνεται και να ικανοποιεί τις συγκοινωνιακές ανάγκες.

4. Λιμενικές υποδομές

Επισημάνθηκε η ακαταλληλότητα των λιμενικών εγκαταστάσεων στο νησί της Θάσου και η ανάγκη βελτίωσής των με προστασία των θέσεων ελλιμενισμού, διατήρηση των λειτουργικών βαθών, συντήρηση των κεκλιμένων προσγειάλωσης, αποκατάσταση καταστραμμένων σημείων πρόσδεσης κ.λ.π. Για την χρηματοδότηση αυτών των απαραίτητων έργων οι φορείς διαχείρισης λιμένων εισπραχτούν καθημερινά το 5 % του ναύλου από κάθε όχημα και επιβάτη.

5. Τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου δρομολόγησης των πλοίων

Ζητήθηκε η τροποποίηση του Ν.2932/2001 που διέπει τις θαλάσσιες ενδομεταφορές ώστε να απορρίπτονται αιτήματα πλοιοκτητών για εποχική, μόνον κατά το θέρος, δρομολόγηση πλοίων και εγκατάλειψη του νησιού την χειμερινή περίοδο καθώς και η παραχώρηση δικαιωμάτων δρομολόγησης σε πλοία που στερούνται πιστοποιητικών ασφαλείας και αδυνατούν να ανταποκριθούν σε ανειλημμένες υποχρεώσεις δρομολογίων.


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑