Τοπικές ΑΜ-Θ

Published on May 24th, 2017 | by fileto

0

Οι Εβρίτες ζητούν σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με Λήμνο

Συνάντηση με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτη Κουρουμπλή, τον Υφυπουργό Νεκτάριο Σαντορινιό και τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος, Αντιναύαρχο Σταμάτιο Ράπτη, είχε χθες στο Υπουργείο Ναυτιλίας ο βουλευτής Έβρου και Επίτιμος Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, Αν. Δημοσχάκης.

Επί τάπητος τέθηκαν ζητήματα που αφορούν το Νομό και άπτονται των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου Ναυτιλίας, η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Έβρου με νησιά του Β/Α Αιγαίου,

Ο Βουλευτής Έβρου ανέφερε για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Έβρου με τα νησιά του Β/Α Αιγαίου αποτελεί θέμα υψίστης σημασίας για την περιοχή μας και γενικά για τη Θράκη. Η δημιουργία μιας νέας «θαλάσσιας Εγνατίας», που μπορεί να αλλάξει το οικονομικό περιβάλλον της ευρύτερης περιοχής.

Δημιουργείται μια θαλάσσια δίοδος μεταφοράς προϊόντων από τον Έβρο προς τα νησιά του Β/Α Αιγαίου, αλλά κι αντιστρόφως. Ανοίγεται μια θαλάσσια πύλη, που θα ενώνει την Ευρώπη με την Ασία και την Αφρική, μέσα από τα νησιά του Αιγαίου και τη Θράκη, καθιστώντας την Αλεξανδρούπολη βασικό διαμετακομιστικό κόμβο.

Μιλάμε για μια μοναδική ανάσα ζωής για την τοπική οικονομία και οι παράλληλες συνέργειες που μπορούν να γίνουν ανάμεσα στις ακριτικές περιοχές και την υπόλοιπη Ελλάδα, θα προσφέρουν διέξοδο για τα τουριστικά προϊόντα των περιοχών αυτών, καθώς και για τον ανεξάντλητο πλούτο της τοπικής παραγωγής, σε επίπεδο πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα.

Η συγκεκριμένη πρόταση περιλαμβάνει εναλλακτικά τη συνολική επαναχάραξη των δρομολογίων, με ένα δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Λήμνος-Λέσβος και αντιστρόφως, με ταυτόχρονες ανταποκρίσεις από Λήμνο προς Λαύριο και Καβάλα, και από τη Λέσβο προς τα νησιά του Αιγαίου (Χίος, Κως, Σάμος, Ρόδος, Κρήτη, ακόμη και στην Κύπρο).

Όταν θα εδραιωθούμε στο Β. Αιγαίο με την προτεινόμενη γραμμή, τότε πρέπει να συμπεριλάβουμε στη διαδρομή μας τα πονεμένα νησιά Ίμβρο και Τένεδο.

Τα επόμενα βήματα που χρειάζονται να γίνουν είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να αποφασίσει την προκήρυξη αυτής της γραμμής, αλλά και τη στήριξή της τουλάχιστον 2 έτη, η δε Ένωση Ακτοπλόων να επιδείξει το ανάλογο ενδιαφέρον συμμετοχής σε αυτή τη διαδικασία, η οποία θα αποδειχθεί βιώσιμη.


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑