Τοπικές ΑΜ-Θ easy-jet_1

Published on December 7th, 2017 | by fileto

0

Η EasyJet στο αεροδρόμιο “Μέγας Αλέξανδρος” Καβάλας

Σήμερα πρωί της Πέμπτης προσγειώθηκε το πρώτο αεροσκάφος της EasyJet στο αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» φέρνοντας στην Καβάλα αντί της Θεσσαλονίκης τους επιβάτες της πτήσης ΕΖΥ4603/4604 από το Βερολίνο.
Με την πτήση αυτή εγκαινιάζει η εταιρεία τις προσαπογειώσεις των πτήσεων της για 15 περίπου μέρες λόγω εκτέλεσης εργασιών στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, τουλάχιστον έως και την 21η Δεκεμβρίου.
Η εταιρεία προχώρησε σε αυτήν την απόφαση, παρά τα όσα ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας σύμφωνα με τον διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων της EasyJet για την Ευρώπη Matteo Taddei, εκτιμώντας ότι η λύση του προσωρινού διαδρόμου προσαπογειώσεων δεν πληροί τις προδιαγραφές που θέτει, ενώ υποστηρίζει ότι δεν ενημερώθηκε εγκαίρως για το κλείσιμο του βασικού διαδρόμου προσαπογειώσεων, που έγινε λόγω εργασιών.
“Όπως και άλλες αεροπορικές εταιρίες, η EasyJet αντιμετωπίζει προβλήματα στο πρόγραμμα των πτήσεων, καθώς το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης έκλεισε προσωρινά τον κύριο διάδρομο (προσαπογειώσεων) λόγω εργασιών συντήρησης, ενώ αντ’ αυτού λειτουργεί ένας προσωρινός διάδρομος”, αναφέρει σε δήλωσή της η εταιρεία και συνεχίζει: “Οι αεροπορικές εταιρείες δεν έλαβαν εκ των προτέρων ειδοποίηση για το κλείσιμο του διαδρόμου και οι κίνδυνοι που συνδέονται με την προταθείσα προσωρινή λειτουργία δεν είναι αποδεκτοί από την εταιρεία. Για το λόγο αυτό, αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε πτήσεις μέσω εναλλακτικών αεροδρομίων”.
Επιπλέον, όπως αναφέρεται, “η EasyJet κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να μειώσει τα προβλήματα των πελατών της ενώ παρέχει αναψυκτικά στο αεροδρόμιο όπως και διαμονή σε ξενοδοχεία και γεύματα όπου αυτό απαιτείται. Η EasyJet θα συνεχίσει να παρακολουθεί την κατάσταση ενώ οι πελάτες που έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη το προσεχές διάστημα, θα ενημερώνονται τακτικά μέσω τηλεφώνου, email, sms και μέσω των εφαρμογών”.
Όπως αναφέρει η εταιρεία “η ασφάλεια και η καλή κατάσταση των επιβατών και του πληρώματος αποτελούν προτεραιότητα. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας για την υπομονή τους και, από τη στιγμή που δεν άπτεται του δικού μας ελέγχου, να ζητήσουμε συγνώμη για την όποια αναστάτωση υφίστανται”.


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑