Τοπικές ΑΜ-Θ

Published on August 1st, 2018 | by fileto

0

Η πολυεθνική Wyndham ενδιαφέρεται για ξενοδοχείο σε Καβάλα και Δράμα

Σε μια τελευταία συνέντευξή του ο νέος Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του ξενοδοχειακού κολοσσού Wyndham για Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική. «Γέννημα» της ελληνικής ταξιδιωτικής αγοράς και ανώτερο στέλεχος της RCI επί χρόνια, ο Δημήτρης Μανίκης ανέλαβε την ευθύνη της περαιτέρω ανάπτυξης του ομίλου σε «ώριμες», δυναμικά ανερχόμενες και πολλά υποσχόμενες αγορές στο 1/3 του πλανήτη.

Η ανάληψη των νέων καθηκόντων του, μάλιστα, συμπίπτει με τη σαρωτική είσοδο του ξενοδοχειακού ομίλου στην ελληνική αγορά τους τελευταίους μήνες.

Ο όμιλος Wyndham δεν μπήκε ως «ταύρος εν υαλοπωλείω» στην ελληνική αγορά, αλλά σίγουρα με το γκάζι κολλημένο στο… πάτωμα. Σήμερα διαθέτει επτά ξενοδοχεία. Έξι στην Αττική, τα οποία δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τη Zeus International που διαχειρίζεται τις μονάδες, και ένα στη Θράκη, το Ramada Thraki Palace της Αλεξανδρούπολης.

Η ανάπτυξή μας είναι αλματώδης, αν υπολογίσει κανείς το μικρό χρονικό διάστημα, και οφείλεται στο γεγονός ότι βρήκαν στην χώρα μας καλές συνθήκες, σωστούς συνεργάτες και ήταν κατάλληλη η χρονική στιγμή για να εισέλθουν στην αγορά.

Ο Δημήτρης Μανίκης τονίζει ότι «εκτός από την δυναμική που διαμορφώνεται για την Αθήνα, οι ξένοι που ζουν κι εργάζονται, πια, εδώ μας δείχνουν πως πρέπει να κάνουμε περισσότερα στην Αθήνα αλλά και περισσότερα σε δευτερεύουσες πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, Καβάλα, Δράμα ενώ είμαστε ήδη στην Αλεξανδρούπολη.

Σε ερώτηση για να αιτιολογήσει το ενδιαφέρον για πόλεις όπως η Καβάλα ή η Δράμα μια και στο πρόσφατο παρελθόν τέτοιες πόλεις θεωρούνταν από κάποιους σχεδόν «άγονη γραμμή» για ξενοδοχεία…, απάντησε: «Γιατί πιστεύουμε πως έχουν μέλλον! Στην Αλεξανδρούπολη, για παράδειγμα, διαπιστώνουμε πως το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών μας είναι Τούρκοι, οι οποίοι γνωρίζουν τη Wyndham από τη χώρα τους. Μπορεί να μη γνωρίζουν τον προορισμό αλλά γνωρίζουν τη Wyndham. Θα πρέπει επίσης να ξέρετε πως κάποια στιγμή επέρχεται κορεσμός στις πρωτεύουσες. Οπότε ένα brand για να αναπτυχθεί, τι κάνει; Διαμορφώνει μια δεύτερη και μια τρίτη κατηγορία πόλεων κι αρχίζει να χτίζει ένα δίκτυο επέκτασης. Αρχικά στον κύκλο που περιλαμβάνει πρωτεύουσες και στη συνέχεια στον δεύτερο και τρίτο κύκλο, όπου εντάσσονται άλλες περιφερειακές πόλεις. Αν υπάρχει, ας πούμε, ένα ενδιαφέρον από ιδιοκτήτη (ξενοδόχο ή ιδιοκτήτη ακινήτου) στη Δράμα να συνεργαστεί μαζί μας, γιατί να το αποκλείσουμε;

Στην Τουρκία, για παράδειγμα, κάναμε ξενοδοχεία στην Κωνσταντινούπολη, στη Σμύρνη αλλά και στο Ντιγιάρμπακιρ. Γιατί; Επειδή το Ντιγιάρμπακιρ είναι το κέντρο της υφαντουργίας στην Τουρκία και υπάρχει τρομερή δυναμική από πελάτες. Γιατί όχι; Αντίστοιχα στη Γεωργία. Κάναμε ξενοδοχείο στην Τιφλίδα, κάναμε και στο Μπατούμι και τώρα ετοιμαζόμαστε να κάνουμε το ίδιο σε μια τρίτη πόλη. Μου πρότειναν κάποια στιγμή να κάνουμε ξενοδοχείο σε μια πόλη που δεν γνώριζα. Όταν τους ρώτησα γιατί να το κάνουμε και μου εξήγησαν πως είναι σημαντική έδρα οικονομικής δραστηριότητας και η πληρότητα των ξενοδοχείων ξεπερνά το 70%, είπα «βεβαίως». Δεν κάνουμε ξενοδοχεία μόνο σε Παρίσι, Λονδίνο, Μαδρίτη, Βαρκελώνη και τέλος.


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑