Published on February 9th, 2014 | by fileto
0Οpen mall δημιουργείται στην Αλεξανδρούπολη
Ολοκληρωμένη πρόταση, που συνοδεύεται με μελέτη και εκτιμήσεις για τα οφέλη που θα έχει από τη δημιουργία ανοικτού εμπορικού κέντρου, έχoυν αποστείλει στον γενικό γραμματέα Εμπορίου Στέφανο Κομνηνό, ο Εμπορικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης και το Επιμελητήριο Εβρου.
Τα open malls, είναι η απάντηση στους μεγάλους του εμπορίου και οι εμπορικοί σύλλογοι θέλουν χρηματοδότηση προκειμένου να στήσουν τα δικά τους ανοικτά εμπορικά κέντρα.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τον οδηγό που έχει ετοιμάσει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου προϋπόθεση για την ένταξη του επενδυτικού σχεδίου αποτελεί το ποσοστό των συμβεβλημένων επιχειρήσεων και η χιλιομετρική απόσταση της οριοθετημένης περιοχής, η οποία θα οριστεί ως «Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου». Συγκεκριμένα:
- Οι επιχειρήσεις οι οποίες θα συμβληθούν με τους εμπορικούς και επαγγελματικούς συλλόγους δεν μπορεί να είναι λιγότερες από 50.
- Ο οριοθετημένος χώρος του «Ανοικτού Εμπορικού Κέντρου» θα πρέπει να έχει συγκεκριμένες διαστάσεις. Ενδεικτικά (και όχι περιοριστικά) η συνολική επιφάνεια δεν πρέπει να υπερβαίνει το 1Km2.
Οι δομές που μπορούν να αναπτυχθούν σε μία περιοχή στο πλαίσιο μιας ενιαίας πολιτικής ανάδειξης του εμπορικού κέντρου και εξυπηρέτησης των καταναλωτών είναι:
- Ενέργειες χωροθέτησης και χαρτογράφησης των εμπορικών κέντρων σε συνδυασμό με τη δημιουργία σχετικών υποδομών.
- Οργανωμένες ενέργειες μάρκετινγκ π.χ. ενιαία κάρτα αγορών καταναλωτή (loyalty schemes) με πόντους αγορών ή και εκπτώσεις (στην οποία θα συμμετέχουν εμπορικά καταστήματα, καφετέριες, επιχειρήσεις στάθμευσης, παιδότοποι κ.λπ.).
- Οργανωμένη και συστηματική προβολή των επιχειρήσεων της περιοχής που συμμετέχουν στη δράση.
- Δραστηριότητες που συνδυάζουν το αγοραστικό όφελος με την ψυχαγωγία, με πολιτιστικό, κοινωνικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα (π.χ. street events, social events).
Η υλοποίηση και συντονισμός των ενεργειών θα γίνεται από τους οικείους εμπορικούς και επαγγελματικούς συλλόγους με την ενεργή συμμετοχή των επιχειρήσεων.
Τα παραπάνω αναμένεται να συντελέσουν σημαντικά στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών και την ποιοτική εξυπηρέτηση αυτών, στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας αλλά και της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων που συμμετέχουν, στην τόνωση της αγοράς στα εμπορικά κέντρα των πόλεων, με τελικούς ωφελούμενους τόσο τις επιχειρήσεις για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης όσο και τους καταναλωτές.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63960556
Πηγη: Εθνος, Χρήστος Κολώνας