Ειδήσεις

Published on December 27th, 2014 | by fileto

0

Καβάλα-Μαύρη Θάλασσα, αντί αγωγού, τρένο

Μπορεί οι Βούλγαροι να μην συμφώνησαν να γίνει ο αγωγός Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη, αλλά συμφώνησαν στην δημιουργία σιδηροδρομικής γραμμής που να ενώνει τα λιμάνια της Καβάλας, της Αλεξανδρούπολης με αυτό του Μπουργκάς και της Βάρνας.

Το θέμα είναι αν τελικά είναι εφικτό το πρότζεκτ αυτό ή θα προστεθεί στα μέχρι τώρα πυροτεχνήματα ανάπτυξης που ακούμε κάθε λίγο και λιγάκι για βαλκανική κατανάλωση.

Πάντως με χρηματοδότηση από την ΕΕ λέει η είδηση, παίρνει σιγά-σιγά μπροστά το έργο «Sea2Sea», που αποτελεί κοινή πρόταση της Ελλάδας και της Βουλγαρίας και αποσκοπεί στην ανάπτυξη ενός πολυτροπικού διαδρόμου μεταφορών ο οποίος θα συνδέει την περιοχή του Εύξεινου Πόντου με το Αιγαίο και την περιοχή της ανατολικής Μεσογείου.

Αυτό σχεδιάζεται να καταστεί εφικτό μέσω της δημιουργίας μιας αποτελεσματικής σιδηροδρομικής σύνδεσης ανάμεσα στα λιμάνια της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης στο Αιγαίο και τα παρευξείνια λιμάνια του Μπουργκάς και της Βάρνας, αλλά και το παραδουνάβιο λιμάνι του Ρούσε, στη Βουλγαρία.

Το έργο υποστηρίζεται αφενός από τα ελληνικά Υπουργεία Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και αφετέρου από το βουλγαρικό Υπουργείο Μεταφορών.

Το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη του διαδρόμου Sea2Sea, ήταν η υλοποίηση μελέτης σκοπιμότητας και βιωσιμότητας. Απώτερος σκοπός της μελέτης ήταν να προκύψουν ολοκληρωμένες και λεπτομερείς εναλλακτικές προτάσεις για την κατασκευή του διαδρόμου Sea2Sea. Έτσι, στο πλαίσιο της μελέτης αξιολογήθηκε η σκοπιμότητα και βιωσιμότητα του διαδρόμου, μέσω της εξέτασης σεναρίων ανάπτυξης και λειτουργίας εναλλακτικών διαδρομών.


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑