Μακάρι να γίνει η παρέμβαση της VW στη Θάσο
Στο μικροσκόπιο της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν εισέλθει η Θάσος και άλλα 4 όχι και τόσο γνωστά νησιά στις Κυκλάδες για την δημιουργία πίστας αυτόνομης οδήγησης οχημάτων.
Την Ελλάδα επιλέγει ο όμιλος VW για να πραγματοποιήσει επένδυση η οποία θα αφορά τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης των οχημάτων και μάλιστα οι διαπραγματεύσεις με την κυβέρνηση βρίσκονται σε τελικό στάδιο. Η Θάσος, που αποκάλυψε δημοσίευμα των Νέων, βρίσκεται μεταξύ των νησιών που έχει επιλέξει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για να ελέγξει αν πληρεί τις προδιαγραφές για την συγκεκριμένη επένδυση.
Επίσης ένα πρόβλημα που θα πρέπει να επιλύσουν τα στελέχη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στη Θάσο έχει να κάνει με την μορφολογία του εδάφους, αλλά και την ύπαρξη χιλιάδων τουριστών κατά την θερινή περίοδο που ίσως να αποτελέσουν «πρόβλημα» στα οχήματα που κινούνται αυτόνομα.
Από την άλλη μεριά βέβαια οι εξαιρέσεις που δίνει η ΕΕ στις παραμεθόριες περιοχές στις οποίες περιλαμβάνεται η Θάσος αποτελούν ισχυρό δέλεαρ για την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία καθώς το συγκεκριμένο νησί συνδυάζει και το πλεονέκτημα των υποδομών του λιμανιού και του αεροδρομίου της Καβάλας…
Το θέμα πάντως της επένδυσης του ομίλου VW φαίνεται ότι βρίσκεται στο τελικό στάδιο και οι υπογραφές αναμένεται να πέσουν στα τέλη Μαρτίου, όποτε και αναμένεται να έχουν ολοκληρώσει τις αυτοψίες τα στελέχη του εργοστασίου στις προτεινόμενες περιοχές που μπορούν να υποστηρίξουν το πιλοτικό πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης οχημάτων.

Αντίστοιχο πιλοτικό πρόγραμμα είχε ξεκινήσει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στην Πορτογαλία όπου απασχολούσε αρχικά 30 άτομα και σήμερα στο project εργάζονται πάνω από 500 άτομα!
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr ο όρος παραμεθόριος φαίνεται ότι έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην απόφαση των στελεχών του γερμανικού εργοστασίου καθώς οι συγκεκριμένες περιοχές εξαιρούνται από την αυστηρή Ευρωπαϊκή νομοθεσία που ορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις πραγματοποίησης δοκιμών σε οχήματα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης! Οπότε η Ελλάδα με αρκετές παραμεθόριες περιοχές φαίνεται ότι καλύπτει τις ανάγκες του ομίλου VW ώστε να ξεκινήσει το πιλοτικό της πρόγραμμα…
Πέραν των παραπάνω η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει καταθέσει και μια λίστα με αιτήματα που θα διασφαλίσουν την επένδυσή τους στην Ελλάδα και δεν θα βρεθούν αντιμέτωποι με δυσάρεστες εκπλήξεις.