Πρόστιμο φαρμάκι για φωτιά στην Καβάλα
Έκαιγε απορρίμματα σε υπαίθριο χώρο – Πρόστιμο περίπου 3.000 ευρώ από την Πυροσβεστική
Στα δίχτυα των αρχών πιάστηκε ένας ημεδαπός άντρας ο οποίος συνελήφθη καθώς έκαιγε απορρίμματα σε υπαίθριο χώρο.
Το περιστατικό σημειώθηκε σήμερα στην θέση Αγία Μαρίνα, του δήμου Καβάλας. Ο άντρας συνελήφθη στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Καβάλας.
Του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο αξίας 2.929 ευρώ.
φωτο: αρχείο
