Διακομιδές από Σαμοθράκη και Αμμουλιανή
Τις μεσημβρινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Ουρανούπολης, από τον Πλοίαρχο επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου, ότι μια 44χρονη αλλοδαπή επιβάτιδα έχρηζε μεταφοράς σε νοσοκομείο, λόγω ασθένειας. Το πλοίο εκτελούσε δρομολόγιο από την Αμμουλιανή προς την Τρυπητή της Χαλκιδικής και με τον κατάπλου του στο λιμάνι της Τρυπητής, η 44χρονη παρελήφθη από ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Πολύγυρου.
*****
Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής πραγματοποιήθηκαν, οι παρακάτω διακομιδές ασθενών, οι οποίοι έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης:
-19χρονης, από το λιμάνι της Κέρκυρας στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, με περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.,
-90χρονου, από το λιμάνι της Καμαριώτισσας της Σαμοθράκης στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, με περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.,
