30 Χρόνια για την εκκλησία στο Reutlingen
Με αφορμή την συμπλήρωση, φέτος, 30 ετών από τα εγκαίνια της πρώτης Εκκλησίας (23.05.1994), η Eνορία Κοιμήσεως της Θεοτόκου Reutlingen τίμησε την Επιτροπή του 1994 που συμμετείχε στην ανέγερση της Εκκλησίας.
Στην μεγάλη γιορτή που ακολούθησε συμμετείχαν και χόρεψαν πέντε χορευτικά συγκροτήματα και τιμήθηκαν οι Σύλλογοι που στηρίζουν το έργο της Ενορίας, καθώς και όλοι οι χορευτές και εθελοντές.
Τις εκδηλώσεις τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Reutlingen, κ. Thomas Keck.
Ακολούθησε μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με τον Σύλλογο Ποντίων του Reutlingen, τον Πολιτιστικό Σύλλογο του Tübingen, “Κομνηνοί” και τον Ποντιακός Χορευτικός Σύλλογος Neckartenzlingen ΑΚΡΙΤΑΣ.

Anlässlich des diesjährigen 30-jährigen Jubiläums der Einweihung der ersten Kirche (23.05.2024), ehrte die Kirchengemeinde Mariä Entschlafung Reutlingen das Komitee von 1994, das an der Errichtung der Kirche beteiligt war. An der darauffolgenden großen Feier nahmen fünf Tanzgruppen teil, und die Vereine, die die Arbeit der Kirchengemeinde unterstützen, sowie alle Tänzer und Freiwillige, wurden geehrt. Die Veranstaltungen wurden durch die Anwesenheit des Oberbürgermeisters der Stadt Reutlingen, Herrn Thomas Keck, geehrt.




