Ποιοι “καρφώνουν” Μέτιο και Τοψίδη στο Μαξίμου;
Τα «καλά παιδιά» που ξεσκονίζουν τον Μητσοτάκη να τους δώσει μια θεσούλα, «καρφώνουν» όσους δεν τους είναι αρεστοί με το πρόσχημα όπως αναφέρουν διαρροές από το Μαξίμου, ότι επιχειρείται ένα «σκανάρισμα» σε επίπεδο προσώπων που δεν βοήθησαν στην προώθηση του κυβερνητικού έργου και των μεταρρυθμίσεων.
Σε έξαλλη κατάσταση είναι τα στελέχη γύρω από τον Κυριάκο Μητσοτάκη και εν όψει ανασχηματισμού κάποιοι ασχημονούν και προσπαθούν να επιρρίψουν τις ευθύνες για τα χαμηλά ποσοστά της ΝΔ ακόμη και στους αντάρτες περιφερειάρχες με το πρόσχημα ότι αν και προέρχονται από τη ΝΔ δεν κινήθηκαν αρκετά να διαφημίσουν το έργο της Κυβέρνησης…
Αν αυτό δεν είναι σουρεαλιστικό τότε προφανώς κάποιοι που έχουν ευθύνες για τα χαμηλά ποσοστά της ΝΔ στην περιφέρεια κάνουν τους ανήξερους…
Τα «καλά παιδιά» που ξεσκονίζουν τον Μητσοτάκη να τους δώσει μια θεσούλα, «καρφώνουν» όσους δεν τους είναι αρεστοί με το πρόσχημα όπως αναφέρουν διαρροές από το Μαξίμου, ότι επιχειρείται ένα «σκανάρισμα» σε επίπεδο προσώπων που δεν βοήθησαν στην προώθηση του κυβερνητικού έργου και των μεταρρυθμίσεων.
Σύμφωνα και με πληροφορίες της ιστοσελίδας aftodioikisi.gr, σε πρώτο «κάδρο» μπαίνουν οι «γαλάζιοι» Περιφερειάρχες, κυρίως εκείνοι που στην περιοχή τους καταγράφηκαν πολύ χαμηλά ποσοστά για το κόμμα σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πολλοί από αυτούς βρέθηκαν σε δεύτερο ή τρίτο πλάνο κατά την προεκλογική περίοδο.
Στο Μαξίμου, αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, στο πλαίσιο της διάχυσης ευθυνών, θεωρούνται κι αυτοί υπεύθυνοι για τα χαμηλά ποσοστά της ΝΔ στις περιοχές τους!
Και σύμφωνα με «πηγές», ήδη έχει συνταχθεί η σχετική λίστα «παραπόνων».
Υπενθυμίζεται ότι η ΝΔ είχε τα χαμηλότερα ποσοστά στις εκλογικές περιφέρειες:
Ροδόπης 19,61 – Ξάνθης 20,39 – Β2′ Δυτικού Τομέα Αθηνών 22,82 – Αχαΐας 22, 84 – Α΄ Θεσσαλονίκης 23,13 και Β’ Πειραιώς 24,02
Αλλά γενικότερα, τα ποσοστά του κόμματος σε σημαντικές περιφέρειες της χώρα ήταν μη αναμενόμενα ως απογοητευτικά.
Στο «στόχαστρο» Τζιτζικώστας και Τοψίδης!
Εν αρχή, στη Θεσσαλονίκη. Η Α’ Θεσσαλονίκης έδωσε 24,33% και η Β’ Θεσσαλονίκης 27,15%
Πρώτος στη λίστα του Μαξίμου φέρεται να είναι ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας. Κρίνεται από συνεργάτες «αδρανής» και ότι εστίασε κυρίως στα “του οίκου του” αυτό το διάστημα, χωρίς μεγάλο ζήλο υπερ του κόμματος και χωρίς να κινητοποιήσει όπως πρέπει τοπικά στελέχη και «γαλάζιους» μηχανισμούς. Είναι ενδεικτικό ότι, όπως τονίζεται από αρμόδιες πηγές, ενώ ο νυν περιφερειάρχης πριν από δέκα μήνες, στο μεγαλύτερο νομό της περιοχής, το νομό Θεσσαλονίκης, είχε καταγράψει ποσοστό 56,5%, στις ευρωεκλογές η ΝΔ πήρε γύρω στο 25%, ποσοστό, δηλαδή, υποδιπλάσιο!
Στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. «Υπόλογος» για τα χαμηλά ποσοστά στις περιφερειακές ενότητες Δράμας, Καβάλας, Θάσου, Ξάνθης, Ροδόπης, και Έβρου, ο «γαλάζιος» πρώην περιφερειάρχης Χρ. Μέτιος, ενώ ευθύνες επιρρίπτονται και στον “γαλάζιο” αντάρτη και νυν περιφερειάρχη Χρ. Τοψίδη, ο οποίος κρατήθηκε σε μεγάλο βαθμό εκτός προεκλογικής εκστρατείας της ΝΔ στις ευρωεκλογές. Οι ιδιαίτερες «συνθήκες» στην ευρύτερη περιοχή-γνωστές εκ των προτέρων, που όμως δεν έγινε προσπάθεια-κατά το Μαξίμου- να αλλάξουν.
Το περίεργο είναι ότι πριν τις Ευροεκλογές έγινε η συνάντηση μεταξύ Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ταγίπ Ερνογάν, όπως και άλλε επαφές του υπουργού Εξωτερικών κ. Γεραπετρίτη με Τούρκους αξιωματούχους της διπλωματίας, για την οποία κανείς από τα «καλόπαιδα» δεν κάνει κουβέντα!

