Τοπικές ΑΜ-Θ

Published on August 23rd, 2024 | by fileto

0

Ο πρώτος gay γάμος στην ΑΜ-Θ

Τούρκος παντρεύτηκε Βούλγαρο στο δημαρχείο Αλεξανδρούπολης

Τελέστηκε  ο πρώτος gay γάμος στην Αλεξανδρούπολη, μεταξύ ενός Τούρκου και ενός Βούλγαρου , οι οποίοι εμφανίζονται ως κάτοικοι της πρωτεύουσας του Έβρου.

Το ζευγάρι αντάλλαξε όρκους αιώνιας πίστης, έχοντας στο πλευρό τους τους δικηγόρους – μεταφραστές τους.

Ο γάμος έγινε στο δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης το μεσημέρι της Τετάρτης, 21 Αυγούστου 2024, με το ζευγάρι να μη θέλει να δώσει περαιτέρω δημοσιότητα στο ευτυχές γεγονός.

Πηγή: pame-evro.gr


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑