Ημεδαποί κλέφτες χτύπησαν αστυνομικό
ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
Συνελήφθησαν το απόγευμα της Πέμπτης 3 Οκτωβρίου σε αγροτική περιοχή της Ορεστιάδας, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Ορεστιάδας, δύο ημεδαποί, οι οποίοι κατελήφθησαν να επιβαίνουν σε ΙΧΕ αυτοκίνητο και να έχουν αφαιρέσει τέσσερις μεταλλικές δικλίδες επιφανειακού δικτύου άρδευσης του ΤΟΕΒ Ορεστιάδας.
Από την ΕΛΑΣ σημειώνεται ότι οι δράστες αρχικά ακινητοποίησαν το όχημα, ενώ ακολούθως αρνήθηκαν τον αστυνομικό έλεγχο και ανέπτυξαν ταχύτητα με κίνδυνο να προκαλέσουν σωματική βλάβη στον αστυνομικό που επιχείρησε να τους ακινητοποιήσει. Κατασχέθηκαν τα ανωτέρω μεταλλικά αντικείμενα τα οποία αποδόθηκαν στον δικαιούχο τους καθώς επίσης και το ΙΧΕ αυτοκίνητο των δραστών. Την προανάκριση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ορεστιάδας.
ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
