Από την Κόνιτσα στη Στουτγάρδη
Μαθητές και μαθήτριες του 1ου ΕΠΑΛ Κόνιτσας επισκέφθηκαν το Γενικό Προξενείο, κατά την παραμονή τους στη Στουτγάρδη στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+.
Ήταν μια ευχάριστη και ενδιαφέρουσα εμπειρία για όλους και οι νεαροί συμπατριώτες μας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες που παρέχει η Αρχή μας, αλλά και για τον Ελληνισμό της Βάδης-Βυρτεμβέργης.
Schülerinnen und Schüler der 1. Berufsschule von Konitsa besuchten das Generalkonsulat während ihres Aufenthalts in Stuttgart im Rahmen des Erasmus+Programms.
Es war eine angenehme und interessante Erfahrung für alle, und unsere jungen Mitbürger hatten die Gelegenheit, sich über die Dienstleistungen unserer Behörde sowie über die griechische Gemeinschaft in Baden-Württemberg zu informieren.

