Πρώτη σε οδικές εκδρομές η Αλεξανδρούπολη
ΜΕΤΡΗΣΑΜΕ 14 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ…
Η Αλεξανδρούπολη στο επίκεντρο του οδικού τουρισμού εκδρομών!
14 τουριστικά λεωφορεία στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης κατέγραψε ο φακός το μεσημέρι της Κυριακής 9 Φεβρουαρίου 2025.
Αυτή η εικόνα καταδεικνύει τη δυναμική ανάπτυξη της πόλης ως προορισμός!
Τα τελευταία χρόνια, η περιοχή προσελκύει ολοένα και περισσότερους επισκέπτες, χάρη στη μοναδική της τοποθεσία, τις φυσικές ομορφιές και την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά.
Από το Δέλτα του Έβρου μέχρι τη Σαμοθράκη και από τη γαστρονομία μέχρι τις παραλίες, η Αλεξανδρούπολη γίνεται σημείο αναφοράς για ταξιδιώτες από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Εσείς έχετε επισκεφθεί την Αλεξανδρούπολη; Ποιες είναι οι αγαπημένες σας στιγμές από την πόλη;
Η καλή προβολή του νομού και της περιοχής σε γνωστές ταξιδιωτικές εκπομπές στην Ελλάδα και σε Βαλκάνια και Τουρκία φέρνει κόσμο!
