Τοπικές ΑΜ-Θ

Published on September 3rd, 2015 | by fileto

0

Απολογητικός λόγος από τον Μιχάλη Αμοιρίδη

Σε ένα απολογητικό δελτίο Τύπου ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της ΠΑΜ-Θ Μιχάλης Αμοιρίδης προσπαθεί να δικαιολογηθεί για τις δράσεις τουριστικής προβολής που κάνει η περιφέρεια και για την κριτική που δέχεται από μέσα ενημέρωσης της περιφέρειας για το συγκεκριμένο θέμα.

Πάντως κατά γενική ομολογία το περιεχόμενο και το ντιζάιν των φυλλαδίων και γενικά η εικόνα τους δεν άφησαν και ιδιαίτερα γλυκειά γεύση τους ανθρώπους που ασχολούνται με τον τουρισμό στην περιφέρεια.

ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

“Την Παρασκευή 28 Αυγούστου παρουσιάσαμε τα νέα διαδικτυακά εργαλεία τουριστικής προβολής. Τα συγκεκριμένα εργαλεία είναι υπό εμπλουτισμό και αυτό θα είναι μία διαρκής δραστηριότητα με παράλληλη επικαιροποίηση δεδομένων σε τακτά διαστήματα. Οι παρατηρήσεις που τέθηκαν όσον αφορά την τουριστική ιστοσελίδα της ΠΑΜ-Θ, θα ληφθούν σοβαρά υπόψη ώστε να βελτιωθεί το περιεχόμενο της. Είναι άλλωστε αναγκαίες για την άρτια ολοκλήρωση και συνεπώς καλοδεχούμενες όπως και η προσθήκη από μέρους των Δήμων και λοιπών φορέων, φωτογραφικού και πληροφοριακού υλικού και άλλων σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος, στέλνοντας τα δεδομένα στο helpdesk.jti@gmail.com για να καταχωρηθούν στην ιστοσελίδα και την τράπεζα τουριστικού υλικού.

Αυτό που παρουσιάστηκε δεν είναι στατικό ούτε περιορισμένο. Πρόκειται για ένα τεράστιο έργο καταγραφής και προβολής, σε πολλές γλώσσες, του συνόλου του τουριστικού προϊόντος της ΠΑΜ-Θ και όχι μόνο των παραλιών της.

H νέα τουριστική ιστοσελίδα, σε συνάρτηση με την αποθήκη τουριστικού υλικού, την εφαρμογή για κινητά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι ένα αυτοτροφοδοτούμενο σύστημα μέσων διαδικτυακής ενημέρωσης, που θα προβάλουν το σύνολο των αξιοθέατων της ΠΑΜ-Θ. Στην παρουσίαση ζητήθηκε να υιοθετηθεί το τουριστικό λογότυπο αλλά και να εμπλουτιστεί η αποθήκη τουριστικού υλικού από τους Δήμους, φορείς και ιδιώτες. Λειτουργούμε ως ομπρέλα συνεκτική και όχι ανταγωνιστικά. Θα κάνουμε αυτό που μας αναλογεί και ελπίζουμε ότι το ίδιο θα πράξει και ο καθένας για το δικό του κομμάτι στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του. Σε αυτό θέλουμε την ενεργή συνδρομή όλων και τη συνεργασία.

Είναι η ώρα να αφήσουμε κατά μέρος τους τοπικισμούς, κανείς δεν θα αδικηθεί. Είναι η ώρα να προχωρήσουμε στην επίτευξη στόχων για το κοινό καλό. Δεν πρέπει να χάνουμε την ουσία, την οποία τη φετινή περίοδο την υπηρετήσαμε με καθαρή στόχευση από τον Περιφερειάρχη και ορατά αποτελέσματα από όλους και σε όλο το μήκος και πλάτος της ΠΑΜ-Θ. Μεγάλη η αύξηση αλλοδαπών επισκεπτών, κυρίως Ρουμάνων, σε μία περίοδο με ιδιαίτερες δυσκολίες, με αποκορύφωμα τα γεγονότα του Ιούλιου και τις τωρινές εκλογικές διαδικασίες. Η Καβάλα και η Θάσος και επιπλέον άλλων δράσεων προβολής και προσέγγισης αγορών και κορυφαίων τουριστικών πρακτόρων του εξωτερικού, αποτέλεσαν πολλάκις θέμα σε ευρωπαϊκά ΜΜΕ και κυρίως της Ρουμανίας, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα τους και έχοντας τα φετινά εξαιρετικά αποτελέσματα.

Ο Περιφερειάρχης κος Γιώργος Παυλίδης, έχει προγραμματίσει για την επόμενη πενταετία, ισχυρά χρηματοδοτικά εργαλεία για την τουριστική ανάπτυξη σε επίπεδο σχεδιασμού και αναδιαμόρφωσης – επικαιροποίησης της ταυτότητας της ΠΑΜ-Θ, σε μέσα σύγχρονης προβολής της, στην ανάπτυξη άμεσων και έμμεσων υποδομών και στην υποστήριξη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και επιχειρηματικότητας.

Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη αποτελεί ένα ψηφιδωτό του οποίου οι επιμέρους ψηφίδες θα έχουν το ρόλο και την προβολή που τους πρέπει και όλες μαζί θα αναδείξουν ένα ποιοτικό προορισμό 4 εποχών. Τα πρώτα αποτελέσματα φάνηκαν με την αντίδραση μας σε αυτή την πρωτοφανή κρίση. Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, θα εντείνει τις προσπάθειες της και θα σταθεί δίπλα στους επαγγελματίες του τουρισμού.”


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑