Published on April 13th, 2015 | by fileto
0Φτωχός συγγενής το λιμάνι της Καβάλας
Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης σύμφωνα με δημοσίευμα του ενημερωτικού σάιτ Capital.gr είναι εκείνο που θα αποτελέσει το επόμενο διάστημα πόλο έλξης επενδυτών στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων (containers και μπαίνει στο στόχαστρο δύο κολοσσών της Cosco και της Maersk.
Μπορεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να αποτελεί πολύφερνη νύφη για τους επενδυτές για χίλιους και έναν λόγους και μέρος του μεταφορικού διάδρομου ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος και μπορεί να υποστηριχθεί δυνητικά από ευρωπαϊκούς πόρους, αλλά σε συνδυασμό, με την Αλεξανδρούπολη, οι Βρυξέλλες επιδιώκουν να δώσουν εναλλακτική στη διά των Στενών του Βοσπόρου εμπορική διακίνηση.
Για την ιστορία η Maersk ελέγχει ήδη το λιμάνι της Σμύρνης και το τουρκικό σιδηροδρομικό δίκτυο να καταλήγει νοητά λίγο βορειότερα της Θεσσαλονίκης, αλλά με την Αλεξανδρούπολη η Maersk δύναται να χτίσει ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό του Πειραιά δίκτυο.
Το ερώτημα είναι τι κάνει το λιμάνι της Καβάλας το οποίο έγινε για αυτή τη δουλειά δηλαδή τα κοντέινερς, αλλά η απουσία σιδηροδρομικού δικτύου το κάνει να βρίσκεται σε πολύ μειονεκτική θέση, έναντι αυτού της Αλεξανδρούπολης το οποίο γλυκοκυττάζoυν κι άλλοι.
Σχόλια