Ειδήσεις

Published on August 10th, 2014 | by fileto

0

ΟΧΙ στα δίγλωσσα νηπηαγωγεία στη Θράκη από το Υπ. Παιδείας

Όχι είπε το Υπουργείο Παιδείας στην ίδρυση μειονοτικών νηπιαγωγείων καθώς όπως αναφέρει σε έγγραφό του ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Κουκοδήμος «από εκπαιδευτική άποψη, η λειτουργία δίγλωσσων νηπιαγωγείων με δυο αναλυτικά προγράμματα – που αποτελούν λογική κατακερματισμένου σχολείου – αποτελεί παιδαγωγική αντίληψη και διδακτική πρόταση παρωχημένη, η οποία στην πράξη εναντιώνεται στο δικαίωμα του μαθητή για εκπαίδευση ίσων ευκαιριών».

Ο Υφυπουργός Παιδείας επισημαίνει ότι η στελέχωση των νηπιαγωγείων με το κατάλληλο προσωπικό, εκτός από τη γνώση της γλώσσας επικοινωνίας, προϋποθέτει υψηλή επιστημονική επάρκεια, εξειδίκευση και εμπειρία στις συνθήκες και τις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης περιοχής, ώστε να καλύπτονται οι πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού και να επιδιώκονται η προώθηση της ποιοτικής εκπαίδευσης και η εξάλειψη των εκπαιδευτικών ανισοτήτων.

Ο κ. Κουκοδήμος υπογραμμίζει ότι η πρόσληψη, αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών κατά προτεραιότητα, στα νηπιαγωγεία της Θράκης, δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις.

Παράλληλα ο κ. Κουκοδήμος γνωστοποιεί ότι στο πλαίσιο τα υποχρεωτικότητας της προσχολικής αγωγής αλλά και της ισονομίας και ισοπολιτείας, το Υπουργείο ίδρυσε στους περισσότερους μειονοτικούς οικισμούς νέα νηπιαγωγεία με σκοπό να εκπληρώσει έναν ευρύτερης σημασίας αντισταθμιστικό ρόλο – δεδομένου ότι τα παιδιά της μειονότητας έχουν περιορισμένα ελληνικά ακουστικά ερεθίσματα – προετοιμάζοντας τους μαθητές για τη σχολική τους σταδιοδρομίας.

Για το σχολικό έτος 2013-2014 λειτούργησαν συνολικά 187 νηπιαγωγεία στους τρεις νομούς της Θράκης με 5.593 μαθητές.

Παραθέτουμε το σχετικό πίνακα:

ΕΒΡΟΣ 83 2.430
ΞΑΝΘΗ 63 1.965
ΡΟΔΟΠΗ 41 1.198
ΣΥΝΟΛΟ 187 5.593

πηγη: http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/167803/ohi-toy-ypoyrgeioy-paideias-sthn-idrysh-meionotiko.htm


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑