Τοπικές ΑΜ-Θ

Published on February 13th, 2017 | by fileto

0

Θα σας εξαφανίσωμεν!!!

Για μια φορά ακόμη συνεχίζει η κυβέρνηση να δίνει στη δημοσιότητα έργα επί έργων τονίζοντας ότι θα αλλάξει μεταφορικός εμπορευματικός χάρτης της χώρας, με την ολοκλήρωση βασικών οδικών αξόνων αλλά και της ραχοκοκαλιάς του ελληνικού σιδηρόδρομου.

Το παραμύθι ξεκινά από τον δρόμο που ανοίγει για να διεκδικήσει η χώρα μας κομμάτι της πίτας των εμπορευματικών μεταφορών από την Τουρκία άνοιξε με την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο, που δημιούργησε μια νέα «πύλη» εισόδου και εξόδου εμπορευμάτων από τη χώρα μας.

Ουσιαστικά η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο συνδέει το σιδηροδρομικό δίκτυο με τη Βουλγαρία (Βάρνα), παρακάμπτοντας τη θαλάσσια μεταφορά μέσω Βοσπόρου αλλά και την Τουρκία φτάνοντας στο λιμάνι της Σμύρνης.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί πλέον να ταράζει τα νερά στην παγκόσμια μεταφορά προϊόντων, εξασφαλίζοντας μειωμένο χρόνο μεταφοράς αλλά και μείωση περίπου 50% στο κόστος!

H απευθείας σύνδεση με Βάρνα θα λειτουργήσει σαν εναλλακτικό πέρασμα των προϊόντων από τον Βόσπορο, μειώνοντας τις περίπου 2,5 ημέρες που χρειάζεται σήμερα η μεταφορά σε περίπου 6 ώρες.

H σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Αλεξανδρούπολης με το διεθνές δίκτυο θα καταστήσει το λιμάνι υψίστης στρατηγικής σημασίας, με τον σιδηροδρομικό άξονα Mπουργκάς – Αλεξανδρούπολη, μέσω του οποίου θα παρακάμπτονται τα στενά του Βοσπόρου, για διάφορα φορτία και κυρίως κοντέινερ.

Καθημερινά πλέον των 150 εμπορικών πλοίων διέρχονται τα στενά των Δαρδανελίων από και προς τη Μαύρη Θάλασσα, εξυπηρετώντας τα λιμάνια της Βουλγαρίας (Μπουργκάς, Βάρνα), της Ρουμανίας (Κωστάντζα), της Ουκρανίας (Οδησσός), της Ρωσίας (Νοβοροσίσκ, Καφκάζ) και άλλων Παρευξείνιων Κρατών.

Τάξη στην άναρχη αγορά της εφοδιαστικής αλυσίδας, που θα οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία όλων των επιχειρήσεων στη χώρα, μειώνοντας μέχρι και 15% τις τιμές πολλών προϊόντων αναμένεται να βάλουν τα κέντρα logistics..

Βασικός στόχος είναι να αλλάξει πλήρως η αγορά μεταφορών και να δημιουργήσει τις συνθήκες για επενδύσεις στην αγορά και τη δημιουργία πάρκων με αποθηκευτικούς χώρους.

Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017 αναμένεται να ξεκινήσει εμπορευματικά δρομολόγια με τρένο η Rail Cargo Logistics Goldair (κοινοπραξία των Αυστριακών Σιδηροδρόμων και της ελληνικής Goldair), ενώ σύντομα θα τροχοδρομήσει και η Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl), πίσω από την οποία φαίνεται ότι «κρύβεται» η κινεζική Cosco.

Ο ανταγωνισμός αναμένεται να επιφέρει μείωση στο κόστος μεταφοράς προϊόντων με σιδηρόδρομο, το οποίο είναι σχεδόν το ένα δεύτερο σε σχέση με τις οδικές μεταφορές.

Η Rail Cargo Logistics Goldair έχει εξασφαλίσει την άδεια έλξης με την πιστοποίηση τύπου Α και αναμένει την πιστοποίηση τύπου Β, που αφορά προσωπικό και μηχανήματα και θα ξεκινήσουν άμεσα δρομολόγια, με δύο ηλεκτροκίνητες μηχανές και δύο ντιζελοκίνητες που έχουν μισθώσει από τους κρατικούς σιδηρόδρομους (ΓΑΙΑΟΣΕ) για διάστημα δύο (συν τρία χρόνια).

Στα μακροπρόθεσμα σχέδια της εταιρείας είναι να μεταφέρει στα βαγόνια φορτηγά χωρίς τους τράκτορες, ώστε φτάνοντας στην Κεντρική Ευρώπη να συνεχίζεται απευθείας η οδική μεταφορά.

 

Που είναι σε όλα αυτά η Καβάλα;

Μέσα σε όλα αυτά δεν βρήκατε την Καβάλα; Μα ξεχάσατε ότι έχουμε σε εκρεμμότητα την σιδηροδρομική σύνδεση Λιμάνι Φίλιππος Β΄ με Τοξότες, Εμπορευματικό Κέντρο στο λιμάνι Καβάλας, αγωγοί, κ.α.

Ανάπτυξη μιλάμε, όχι …κουραφέξαλα!


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑